úterý 9. ledna 2018

Kočka - oblékací a objímací


Že pod stromečkem bude nějaký 
ten můj hračkový šicí výtvor, bylo jasné.
Štěpa dostal nášup z mé dílny k narozeninám (KLIK),
takže na řadě byla Barborka.

Moc si přála nějakou hračku, se kterou by se mohla objímat,
resp. takovou, která by jí šla zavěsit kolem krku.
Takže to chtělo pěkně dlouhé ruce 
a na jejich koncích knoflíček a poutko :-)

No a že se jedná o kočku, myslím nikoho, 
kdo Barču aspoň trošku zná, nepřekvapuje...

Čičina není žádný prcek (má cca 80 cm),
a to především proto, že jsem chtěla, aby šla pěkně oblékat.
Mám v plánu šití kočičích šatiček sukýnek a kabátků
a znáte to, čím menší věci jsou, tím hůř se šijí...


















Jednu podobnou kočičku, jen v menší verzi, už doma máme.
Ta je dílem mé nejšikovnější kamarádky Kristýny.
Holkám to spolu moc sluší ;-)



Vaše Lady Tattooch

13 komentářů:

  1. Jéééé, můžu být tvou dcerou? :)
    Super výtvor, já chci taky.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekná mojkacia mačička, ja mám na to doma nášho "bulldoga" :-)
    Si šikovnica! Pá

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně někdo, kdo dělá DIY! Super, mám hroznou radost. Hned beru odběr a jestli chceš koukni ke mě, mám stejnou tématiku a budu ráda i za tvůj odběr...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu supééér, tvořivců není nikdy dost!!! Také beru odběr, tvoření zdar :-)

      Vymazat
  4. Kristýna Zrůstová19. září 2018 v 20:41

    Na kočičku a vlastně všechny výtvory koukám pravidelně, a stále dokola se k ním vracím.. Vlastně až na základě Vašeho blogu a tvorby jsem začala tvořit doma i já :D I když tak epesně to nevypadá, ale i z takového pytlíku na hračky mám větší radost než z kdejakého nákupu :) Tak se zeptám, neplánujete na nějaký návod pro "nemehla" ? Nebo třeba prodej na Fler? Mám doma 3-letou princeznu a tohle by byla uplná vánoční bomba :) Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Písněte mi na mail ladytattooch@seznam.cz, mám pro Vás návrh :-)

      Vymazat
  5. můžu se zeptat, je hlava dělaná úplně zvlášť nebo jste delala přední díl, včetně hlavy a zadní díl, včetně hlavy? Děkuji :-) pokud by nevadilo, mohla bych poprosit odpověď na barca.ondruskova@seznam.cz Ta kočička je naprosto úžasná a přemýšlím, že bych dcerce také takovou spíchla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, mohla bych se taky přidat s prosbou o návod nebo alespoň střih nebo odkaz na něj - není-li váš a je někde dostupný. Děkuji moc za informaci /dprodelalova@seznam.cz/, strašně ráda na vaše stránky chodím a několikrát jsem podle vašich super návodů dokázala i já dát do kupy něco celkem hezkého. Krásný den Dita

    OdpovědětVymazat
  7. Dobry den. Jsem vecny zacatecnik v šití, vzdy kdyz potrebuji inspiraci nebo kouknout na navod bezim k vam na blog. Mate neuvěřitelně krasne vyrobky. Myslite, ze bych Vas taky mohla poprosit o odkaz na navod nebo pokud je Vas mohla bych si ho koupit? Dekuji za info (romana.truxova@seznam.cz) preji Vam pekny den. Romana

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.