středa 29. března 2017

Pro Andrejku...


Další Barborky kamarádka 
oslavila o víkendu šesté narozeniny.

Takže byla party 
a opět se vyráběly dárečky :-)


Pro Andrejku jsem připravila jednoduchou tašku
 - znáte to, těch žádná holka nemá nikdy dost
a něco do vlásků a na krček :-)

Dlouho jsem přemýšlela, 
jaký motiv by měl "nákupku", 
jak tomuto druhu tašek říkám, 
zdobit.

Až jsem si vzpomněla na jedy šaty, 
ze kterých Barborka vyrostla, 
a kterým dominuje roztomilá bílá kočička.




Obvykle oblečení, 
které už dětem velikostně nestačí, 
posíláme na různých bazarech dál.

Ale poslední dobou se Barče výborně daří takové kousky 
označkovat nevypratelnými fleky, 
jako v tomto případě...

Takové kousky jsou prakticky neprodejné, 
nebo prodejné za minimální peníz.
Tak to je raději "zpracujeme".


O tom, jak přenést obrázek z trička na kabelu, 
už jsem psala TADY.

Takže kdo by se chtěl o něco podobného pokusit, 
může mrknout na fotonávod, jak na to ;-)



K tašce jsem ještě vyrobila dvě čelenky 
a přívěsek se stejnou čičinou 
a ve stejných odstínech.

To aby Andrejka pěkně ladila :-)







Snad věcičky udělaly Andrejce radost 
a budou jí dobře sloužit.


Ve slavení šestých narozenin přišla 
KONEČNĚ
řada i na Barunku.

Už pomalu od léta se mě vytrvale vyptává, 
kolik ještě dní zbývá do její oslavy.

Takže Baru, už jen 
10 dní!!!

Moc se těšíme a určitě o té velké slávě 
padne pár slov i tady na blogu ;-)


Vaše Lady Tattooch

4 komentáře:

  1. Krásne darčeky si pripravila, páči sa mi aj tá recyklácia :-)určite sa obdarovaná potešila. A konečne sa dočká aj Barborka, tak nech jej tie dni rýchlo ubiehajú do narodenín...
    Pekné jarné dni, pa

    OdpovědětVymazat
  2. Máte krásný blog. Každý den k Vám zavítám a těším se na nové věci. Jste velice šikovná, nápaditá, vkusná. A co hodně oceňuji – že se dělíte o své nápady, postupy, sdělujete, kde nakoupit. Mám malou vnučku, tak si beru inspiraci, chystám se i připravit jako nastávající teta miminku "do kouta" šité dárky. Psala jste, že se chystáte šít dětské deky - látky byly moc hezké, tak se už těším, až nám je předvedete. Hezké jaro Papule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, to se krásně čte! Deky jsou v pořadí, ale to jsem celá já, rozjetých 150 projektů a nic pořádně dotáhlého... Teď jsem se zase na chvíli vrhla na šití nějakých oblečků pro děti, brzy se na blogu pochlubím, a pak hned snad deky ;-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.