středa 8. března 2017

Budou deky !


Asi na mě leze jaro...

Poslední dobou se cítím dobře 
ve společnosti jemných pastelových  odstínů...



A protože už delší dobu chystám dětem deky, 
projeví se to i na nich.




Základ bude tvořit šedá, 
ta se hodí ke všemu...



Tu u Štěpánka doplním 
metolově - tyrkysovou...



... a u Barborky jemně růžovou.



Takže ve finále se bude Štěpa 
zachumlávat do této kombinace...



... a Baru do této.



Těším se moc! 
Chtěla bych zvolit trochu jiný postup, 
než kterým se obvykle u šití dek řídím.

Tentokrát by měly být deky z obou stran látkové.
Z vrchní strany čtverce z výše uvedených kombinací 
a ze spodní strany jen nějaká šedá.

Mezi látkami bych ráda něco na způsob vatelínu, 
ale flexibilnějšího.
Něco, aby deka netrčela jak prkno 
a člověk se do ní mohl pěkně zavinout...

Nějakou takovou výstel budu ještě muset pohledat, 
kdyby někdo náááhodou věděl, 
budu ráda za tip:-)


Tady ještě jedna fotka (viz výše)
na důkaz toho, 
že si každý prodejce pod názvem "mentolová" 
představuje něco jiného...

Vlastně se jim nedá nic vyčítat, 
všechny jsou ve své podstatě mentolové,
jen každá malinko jinak...

Tohle je prostě ta nevýhoda nákupu přes internet...




Pokud by někdo také našel zalíbení 
v pastelových odstínech jara, 
tak modré a růžové látky jsem kupovala 
na Fleru na "látky Litvínov"
a směsice šedých je od Miruš a z Moje látky.


Vaše Lady Tattooch

9 komentářů:

  1. Látky jsou opravdu nádherné. :) Výplň mě bohužel nenapadá..

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám bavlněný vatelín a naposled jsem kupovala na Látky Rudolf . Mírně se pak srazí a udělá vintage efekt ..

    OdpovědětVymazat
  3. Na zachumlání je dobrý bavlněný vatelín.Dobře se s ním pracuje akorát je tenčí než klasický vatelín.Není tak objemný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bavlněný vatelín mi doporučilo dost lidí, tak bude asi dobrý! Moc děkuji za tip i Vám :-)

      Vymazat
  4. Krásné barvičky,těším se na výsledek. Já jsem na poslední deky použila hlazený vatelín,myslím gramáž 80g,deka je jemná,mekka,ne moc vyplněna a dobře se s ním pracovalo. Určitě budu ráda,když pak dáte vědět,pro co jste se rozhodla a jestli jste spokojená:-) Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala jsem tolik tipu, že z toho mám "maglajs" v hlavě :-)) Musím to prokoumat, zkusit někde osahat a pak určitě bude report :-)) I Vám moc děkuji za tip!

      Vymazat
  5. Krásne látky si si zadovážila a teším sa na výsledné deky a samozrejme aj postup :-)
    Pekný deň

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.