úterý 6. prosince 2016

V nadživotní velikosti...


Navázala jsem spolupráci se společností PIXERS, která o sobě říká:

"Máme nadpřirozené schopnosti. 
Pracujeme s kouzly, která mění prostředí a ohýbají čas. 
Dokážeme hory přenášet a také zařídit, abyste se probudili v oblacích."

A mají pravdu!

Dělají totiž obrazy, plakáty, fototapety, nálepky, ...
Z jejich nabídky si musí vybrat každý.



Původně jsem myslela, 
že vyberu něco dětem do nového pokojíčku.

Chystáme po novém roce velkou rekonstrukci jejich království 
a nějaké nástěnné dekorace by se hodily.
Především nálepky, které můžete 100krát přilepit a zase odlepit, aniž byste poškodili zeď nebo nálepku, mě zaujaly.
To je pro mě skoro sci-fi představa, 
že něco takového vůbec existuje :-)

Hrubou představu o budoucím pokojíčku a spoustu uložené inspirace na Pinterestu mám.

Vše je ale zatím opravdu ve fázi plánování, 
a tak jsem si musela připustit, 
že je na nákup nástěnných dekorací, 
které budou vlastně takovou závěrečnou třešničkou na dortu, 
ještě brzy...

Další nápad byl
pořídit nějaký obraz do obýváku nebo ložnice.
Uvařila jsem si kafe a usedla s ním před PC a klikla na kategorii
"Obrazy a plakáty".

Vybaflo na mě přes 23.000 motivů a mě došlo, 
že to kafe jsem si měla udělat do kýble.
To bude dlouhá noc...

Jsem totiž ten typ, co musí projet všechny možnosti nabídky, 
protože ten nejkrásnější může čekat až na konci celé řady.

I když jsem výběr zúžila jen na černobílou variantu, 
byl to nadlidský výkon...
 Po chvilce jsme to vzdala, protože už po pár stránkách se mi jich líbilo tolik a já věděla, 
že se svou nerozhodností bych stejně nikdy nezvládla vybrat finální motiv.
Prostě bych se bála, že mě za chvíli omrzí a já budu litovat...

A tak nastala možnost poslední, 
která ale v mé hlavě byla v podstatě už od začátku.
Dám si zvěčnit děti.
Ty mě neomrzí nikdy...

A tohle je výsledek:



Možná Vás překvapuje ta velikost.

Mě také překvapila...




Když jsem vybírala rozměry, 
velikosti 120 x 90 cm  a 90 x 60 cm mi nepřipadaly až tak velké 
(no joooo, to je ta ženská představivost).

Nepomohlo mi ani to, že je vždy vybraný rozměr ukázaný v porovnání s lidskou postavou .

Když jsem pak viděla kurýra, jak nese největší balík mého (a asi i jeho) života, 
trochu mi zatrnulo...

Jednak jsem si říkala:
"Kam takové obrazy pověsím?
Tolik místa nikde na zdi nemáme."

A jednak jsem se trošku bála, 
jak budou v takovéto velikosti vypadat fotky focené amatérem, 
který své fotky zatím vždy viděl maximálně tak v rozměru 20x30 cm, tedy mnou....

Tahle obava byla naštěstí zbytečná.
Pixers při zadávání sám posoudí kvalitu fotografie a nepustí Vás v objednávce dál, pokud rozměr Vaší fotky není dostatečný.

Tady vidíte obrazy vyfocené v detailu.
Jsou krásně "čisté". 




Zvažovala jsem, zda dát fotografie na plátno, nebo zvolit jiný materiál.
Nakonec jsem vybrala PVC.

Je to kvalita za rozumnou cenu.
Jde o lehký materiál s hladkým povrchem, který je dokonce odolný vůči deformacím a mechanickému poškození.

Jak vidíte na fotce níže, obrazy jsou uzoučké.
Úplně splynou se zdí.

Tento typ obrazů lze na stěnu přilepit lepidlem, které Vám Pixers nabídne v závěru objednávky, pokud zvolíte tento materiál.

Lepení bylo snadné (lepidlo hned drží) 
a pomocí vodováhy se nám povedlo docílit i toho, že obrazy visí rovně :-)
  





Vybírání místa pro obrazy nám s Jírou trochu zavařilo hlavy. 
V tomto okamžiku jsem se chvilku proklínala, že jsem před objednáním prostory pořádně neproměřila a objednala tak trochu bezhlavě..

Nakonec jsme na to ale kápli.

Nad jídelním stolem nám vždy viselo několik  rodinných fotografií(viz foto níže).
Měli jsme z nich už ale trochu pocit, 
že je u nás "přefotografováno".

Navíc každou chvíli některý z nich vysel křivě, což je třeba věc, která mě šíííleně vadí...



 Takže když jsme zjistili, 
že tyhle dva nový obr krasavci by se přesně hodily místo té dosavadní drobotiny,
a že navíc svým rozměrem překryjí všechny díry po hřebíčcích, bylo rozhodnuto!

Drobotina zmizela a nám tu teď kralují tyto dvě díla, 
která jsou pro mě opravdu srdcovou záležitostí.

Větší z nich, zachycující oba dva současně hledící do objektivu 
(což je samo o sobě VELIKÁ vzácnost) ,
je pro mě jednoduše roztomilost sama.
Prostě je na téhle fotce "žeru".

A ta druhá, kde se objímají, 
tak ta má pro mě zase neskutečný citový náboj.

Ta fotka je rok stará a já si přesně pamatuji, 
jak jsme se šli tenkrát projít a oni se tak strašně srdečně smáli.
Radost a vzájemná láska z nich úplně sršela 
a mě se to povedlo zachytit.

Je mi jasné, že Vy ostatní, to zní asi necítíte, 
ale já to tam mám. Vždycky, když se na ní podívám.

Je mi tu s nimi prostě dobře.



Ještě jednou tímto článkem moc děkuji firmě PIXERS! 

Vyřízení celé objednávky trvalo jen něco přes týden, 
takže pokud byste chtěl někdo darovat originální dárek pod stromeček, 
krásně to stíháte.

Ať už zvolíte, jako já, vlastní fotografie, 
které Vám zpracují na různé způsoby,
nebo některý z obrovské nabídky obrazů, myslím, 
že nebudete litovat. 
A obdarovaný vás bude milovat!

Nebo udělejte radost sami sobě!
To je také občas zapotřebí...


Vaše Lady Tattooch

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    musím sa priznať, rada chodím k Tebe "na návštevu". A opäť ma čakalo príjemné čítanie so super nápadom. O tom, že si dám svoje dieťa a psíka vytlačiť ako tapetu premýšľam už asi rok, tak možno sa konečne rozhodnem :-)
    Detičky máš nádherné, aj na fotkách vidno tú ich súrodeneckú lásku, sú rozkošní :-)
    Prajem Ti pekný adventný čas i celej rodinke, páá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Aďka... Pixers nabízí tolik možností, jak fotografie zpracovat! Určitě nakoukni. Já z toho byla paf :-)))

      Vymazat
    2. Už som nakukla a sedím pri tom už 2 hodiny :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.