úterý 27. prosince 2016

TV deka...


Máme po Vánocích a já Vám konečně můžu ukázat nějaké to vánoční šití,
které nešlo představit dřív, 
protože by jeho zveřejnění překazilo vánoční překvapení...


Dostala jsem vždy od Ježíška za okno dopis, 
v němž byly instrukce, 
co a jak ušít.
Hotový výrobek jsem pak musela dát za okno, 
Ježíšek si ho vyzvedl a doručil tomu, komu chtěl...

Aspoň takhle jsem to vždy vysvětlovala dětem, 
když se ptali co a pro koho to šiji.

Zatím jsou ve věku, 
kdy jim existenci Ježiška nikdo nevymluví.
Zarytě věří.
 Takže mi tahle story prochází...

Tohle je deka pro bráchu a švagrovou.
Taková ta zachumlávací k televizi.


Modré kytičkové látky mám od nás z jednoho skladu látek 
a černobílé seženete buď na Moje látky nebo na Metráž Miruš.

A coral fleec ve všemožných barvách seženete třeba na Šijeme doma.







Letos jsem většinu dárků vyráběla.
Hlavně šila.

Takže tohle je první, 
ale určitě né poslední, 
vánoční šití, které Vám servíruji.

Postupně budou přibývat další :-)

Vaše Lady Tattooch

6 komentářů:

  1. Ahojky,
    tak musím povedať, že si bola veľký pomocník :-) Ježiška.
    TV deka je nádherná, zvolila si krásne farby, páčia sa mi a verím, že nielen mne :-) Aj ja sa rada zamotám do deky pri telke a vyšívaní.
    Už som zvedavá na Tvoju ďalšiu vianočnú tvorbu...
    Pekný večer, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Aďka! Švagrová, pro níž deka byla, je milovnicí tyrkysové. Já zase černobílé, tak jsem to spojila :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkná deka - tyrkysová černobílou kombinaci pěkně prozářila a líbí se mi kombinace s příjemným coral fleecem. O tu musí být u švagrové doma rvačka .-) A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsou doma čtyři a deky ode mě mají už tři, takže ještě jednu budu muset spíchnout, aby se nehádali :-)))

      Vymazat
  3. Tak ta je boží! Látky mám objednaný,to musím vyzkoušet♡děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkuste!
      Je to jednoduché, rychlé a vděčné...

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.