úterý 1. listopadu 2016

Tříleťák



O tom, jak jsem o víkendu slavila své narozky jsem se s Vámi už podělila.

O mě tu o víkendu ale vůůůbec nešlo.
Prim hrál náš nejmenší, 
který je už zase o kousíček větší a který na své ručičce hrdě zvedá
3 prstíky, 
když se ho zeptáte, kolik mu je :-) 

Oslavy a přípravy na ně u nás mají většinou stejný scénář:
den před oslavou vyčkávám až oba prďolíni zalehnou
a nastává mi noční šichta.

Balení dárků, tvoření dortu, vyrábění pom-pomů, nafukování balónků, ...
Vše v tichosti, abych je nevzbudila a nezkazila tak ranní překvapení.

Tentokrát mi u toho všeho asistovalo naše kotě,
což situaci mírně komplikovalo...

Spát jdu pak obvykle kolem druhé až třetí hodiny ráno...

Za ty jiskřičky v rozespalých očích, 
které mají když se v pyžamkách došourají do obýváku,
tohle všechno ale stojí!





Dortík je můj druhý v životě.
Svou pekařskou kariéru jsem odstartovala před půl rokem dortem k Barčiným 5. narozeninám.
Recept TADY.

Postup se mi osvědčil, tak jsem ho zopakovala.
Co bylo nové, byla práce s jedlým papírem.

A je to paráda!
Měla jsem takový ten gelík, 
kterým se potře papír zespodu a pak i navrchu po přiložení na dort.
Obrázek krásně držel a nerozpíjel se.

Požadavek zněl  jasně: "Chci dort s Buzzem Rakeťákem".
Bez jedlého papíru bych tohle přání asi těžko splnila.


Balónků a pom-pomů není nikdy dost!

Kdybyste si také někdy chtěli vyrobit pom-pom, mám pro Vás NÁVOD 
a radu: 
NEBERTE SI K TOMU KOTĚ!!!

  


Mezi dárečky samozřejmě nemohlo chybět pár růžových balíčků pro Barču, i když ona nic neslavila.
Kdo má dvě děti, ví o čem mluvím... :-)



Nemo, kterému Štěpa říká Dory!
Ještě, že jsem tohle jeho přejmenování postřehla dřív, než jsem opravdu objednala Dory... :-)






Buzz všude kam se podíváš...







Robotek je mé dílo.
Štěpa teď celkem frčí v robotech, 
nějakého si přál, tak jsem nažhavila stroj.

Úplně spokojená s ním teda nejsem,
ale asi Vám ho tu představím v nějakém samostatném článku.
Aspoň se vyvarujete mých chyb, kdybyste se do něčeho podobného někdy pouštěli...





Rodinná oslava za hojné účasti všemožných příbuzných samozřejmě také proběhla.
Jsem za ní vždycky vděčná, 
protože kvůli nedostatku času na všech stranách, 
některé z nich vidím jen, když něco slavíme.

Ale tuhle naší soukromou ranní party jen o nás čtyřech mám stejně nejradši!


Vaše Lady Tattooch

1 komentář:

  1. Štěpánek je malý, krásny, roztomilý chlapček a ja mu prajem všetko len to najlepšie k narodeninkám!!!
    Oslava vo štvorici musela byť perfektná, všetko si super nachystala, aj tortička bola krásna, tak snáď mal oslávenec veľkú radosť a o tom to predsa je...
    Pozdravujem celú rodinku :-) a tie darčeky pre Barču predsa museli byť...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.