neděle 20. listopadu 2016

Kamarádky...


Tahle krásná tmavovláska s hlubokýma čokoládovýma očima
není jen tak nějaká holčička.

Je to hooodně důležitá holčička.

Je to Barborky nejlepší kamarádka Viktorka.

Díky Viktorce jsem poznala i její maminku,
a ta je zase hooodně důležitá pro mě.
Taková ta spřízněná duše, se kterou máme spoustu společného, 
která mě neskutečně inspiruje, pomáhá, baví, ...

 Takže holky, zdravíme!
A tady pár fotovzpomínek na babí léto!

A díky za možnost uveřejnění mých fotopokusů!









Barborka neodolala,
přeci jen nařasená spodnička a paraplíčko jsou veliká lákadla,
a taky zapózovala...






I když se holky někdy pěkně kočkují, 
je mezi nimi myslím něco VELKÉHO.

Moc jim přeji, aby jim to vydrželo a jen to rostlo a rostlo...






A když už se fotilo, nesmělo se zapomenout zvěčnit pupík!

Z pupíku už je teď Tobiášek
a je to VELIKÝ sympaťák!







A příště o tom, 
co jsem Tobíkovi ušila na přivítanou ;-)


Vaše Lady Tattooch


2 komentáře:

  1. Ahojky,
    nádherné fotky, musím Ťa pochváliť... Baby krásne pózovali a vidno, že si to užívali. Nech vám tie krásne priateľstvá dlho vydržia a len rastú, prajem vám to z celého srdca.
    Moja najlepšia priateľka pred 7 mesiacmi zomrela :(
    Majte pekný zvyšok dňa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc mrzí, Aďka :-( Loučit se s nejlepší kamarádkou musí být opravdu velmi těžké :-( Přeji Ti hodně síly!

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.