úterý 29. listopadu 2016

Adventní neděle dle mého gusta


Kdo v neděli nevystavil svůj adventní svícen 
na sociální síti nebo na svém blogu, 
jako by nebyl...

Já jsem tedy v tomto směru nebyla :-(

Za to jsem ale byla na Fler trhu!

Fler tady zřejmě představovat nemusím.
Každý jistě ví, že je to takové virtuální tržiště, 
shromažďující lidi, kteří prodávají své výrobky.
Tedy věci, do kterých vložili kus sebe, kus své duše.

A někdy se tento virtuální trh promění i na trh reálný.
Jako se to stalo tuto neděli cca 20 km od mého bydliště.
No tam jsem prostě nemohla chybět !

Byl to ráj.
Tolik krásy na jednom místě!
Nasávala jsem inspiraci jako divá!


Celá neděla byla, navzdory šerednému počasí, úžasná!

Vyrazila jsem totiž s kamarádkou.
Po Fler trhu jsme originalitu a výjimečnost vyměnili za konzum 
a odkráčely na nákupy do shopping centra.

A celé jsme to zakončily v krásné kavárně u obrovského cappuccina, 
chutného hermelínového toustu a 
delikatesní francouzské palačinky.

A tohle celé JEN SAMY DVĚ, 
bez nervózních manželů a 
rozdováděných dětí!

Bože, jak já jsem si to užila!

Takže to, že jsem vlastně nestihla zapálit první adventní svíčku, 
mě vůůůbec netíží.
I když advent miluji...

Tady pár foteček z Fler marketu:











Všem tvůrcům patří můj VELKÝ OBDIV!

Je za tím tolik práce, kterou si člověk nemůže mnohdy ani pořádně nacenit.
Když se totiž oceníte moc, 
stačí, aby se kupující trochu porozhlédl 
a hned narazí na někoho, 
kdo vyrábí něco podobného, 
ale levněji (i když někdy třeba bohužel nekvalitněji)...

Možná jsem snílek, 
ale věřím, že opravdu poctivá a precizní práce 
se nakonec vždycky snad ukáže a dostane se jí řádného ocenění ...

Živit se vlastními výtvory musí být krásné,
je to určitě sen mnoha lidí,
ale vím, že to rozhodně není procházka růžovou zahradou...

Jediné, co mi celý požitek z Fler marketu trochu kazilo, 
byly ty davy lidí.
Člověk se zastaví u stánku, aby se chvíli pokochal 
a už do něj vráží dalších 5 lidí ve snaze naznačit mu, ať se hne, že zdržuje...

No uznejte samy (viz foto níže), 
že lidstva tam bylo až přespříliš.

Ale pro prodejce zase jedině dobře...




Jo a ještě k tomu začínajícímu adventu.

Úplně jsem ho jako nezazdila.
Sice jsme nějak nestihla v tom blázinci, 
v kterém momentálně žiji, 
připravit nový originální adventní svícen, 
ale aspoň jsem vytáhla loňské svíčky.

Takže až takový barbar zase nejsem :-)))



Krásný adventní čas Vám přeji!

Vaše Lady Tattooch


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.