středa 27. dubna 2016

Konec jedné dovolené...


... konkrétně té mojí, rodičovské.

Ano, už je to tu!

Trochu narychlo, trochu nečekaně, trochu překvapivě.

Původně mi totiž měla rodičovská končit v září.
Štěpka měl dva měsíce před svými třetími narozeninami nastoupit do školky a já do pracovního procesu.
V práci ale proběhly nějaké změny a kvůli nedostatku pracovní síly musím náhle nastoupit už teď od května.

NAŠTĚSTÍ mi školka vyšla moc vstříc a Štěpku vzali takhle narychlo i v průběhu školního roku.
Takže z něj bude školkař už ve 2,5 letech.
Barborce bylo "tenkrát poprvé" také tak...

Už chodí na adaptační návštěvy, minule tam byl 3 hodiny a dobrý.
Dnes možná i spánek... Uvidíme, jsem na drátě a čekám info od paní učitelky :-)
Tak snad bude průběh hladký.

Zdroj: Pinterest

Těch 5 let, které byly úžasné, jsem si užila naplno a byly pro mě opravdu dovolenou!

Nedokázala jsem ale úplně vypnout a jenom prát, vařit, měnit plínky a dělat "paci, paci, pacičky".

Když bylo Barborce půl roku, vrhla jsem se do podnikání a založila "Lady Tattooch", tedy svojí manufakturu.
Začalo to čelenkami na holčičky, přidaly se klipsy na dudlíky a poté šperky všeho druhu.

Je to takové moje třetí dítě, kterého se asi jen tak nevdám, i když teď budu muset výrobu hooodně omezit.
Výrobky budou k dostání už asi jen na Fleru a jen ty, co budou skladem.
Tedy ty, co ve volné chvíli - ještě musím vymyslet, kde budu ty volné chvíle brát - vyrobím.
Ty pak vystavím, a když se prodají, už v nabídce nebudou, což do teď nebylo...
Nabídka se tedy dost zúží, ale zase budou mé výtvory o to vzácnější :-)))




Šití je další věc, která se stala součástí mého života a trochu lituji, že jsem nesebrala odvahu koupit si šicí stroj dřív.
Ani tuhle zálibu nemíním opustit a moc doufám, že si vždycky vyšetřím nějakou tu chvilku a spíchnu něco dětem :-)




Nesmím zapomenout ani na focení!

Stále budu mít po ruce svůj milovaný Canon a budu zachytávat náš život a všechen ten šrumec, co ho bude provázet, jeho objektivem.




A blog?

I ten tu bude pořád!

A i když mým oficiálním zaměstnáním od pondělí bude ÚČETNÍ - což mnohé možná překvapí, neboť mě tipovali na kreativnější práci - tak nebude blog od teď zahlcen články z oblasti ekonomie, daní a účtování :-)

Pojede stále na stejné vlně a doufám, že i četnost článků, zůstane zhruba stejná :-)

Zdroj: http://tvorba-www-stranky.com



Nějak si tedy ještě neumím představit, jak do svého časového rozvrhu, ve kterém už teď nezbývá ani minuta navíc, nacpu ještě 8 hodinovou pracovní směnu, ale to se asi všechno vyřeší samo a velice rychle...

Všem maminám na mateřské/rodičovské vzkazuji: 
užívejte si jí plnými doušky, protože to vážně stráááášně rychle uteče!!!

A to navzdory tomu, že se to někdy zdá nekonečné a dost náročné :-))

Zdroj: Pinterest



Držte mi palce, ať tuhle novou fázi mého života ustojím.
Ze začátku to v práci vidím nějak takhle:

Zdroj: Pinterest


Vaše Lady Tattooch

6 komentářů:

  1. Držím palce a těším se na novinky z ekonomie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak držím palce, nech sa skoro adaptujete, samozrejme i drobci :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jak se říká... vykročit tou pravou😉 i mě to čeká ale až v lednu.Chtěla jsem se ale i optat jakou máte zn.fotoaparátu a zda jste se učila fotit sama.Chci si také pořídit fotoaparát,a stále tapu jaký😕dekuji a držím palecky😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foťák je vidět na jedné fotce v tomto článku, mám takového dědečka, koupeného od kamaráda, takže už má lecos za sebou :-) Je to Canon EOS 400D a fotím dvěma objektivy: pevným (50 mm) a se zoomem (18-55mm). Od kamaráda jsem dostala pár chytrých rad do začátku a jinak jsem, co se focení týká, samouk :-) Užívejte poslední měsíce mateřské plnými doušky, uteče to jako voda. Nedávno jsme rodila a teď už šupajdím do práce...

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.