středa 23. března 2016

Velikonoční výzdoba


Jaro už je definitivně tu!

Aspoň já to tak mám.
I kdyby teď napadlo půl metru sněhu, tak já už jsem prostě celá v jaru :-)

A to se samozřejmě projevuje i u nás doma.
Jako vrchní aranžér a ozdobovač už jsem tomu tady nasadila jarně-velikonoční kabátek.

Není to myslím žádné divoké šílenství.
I když k jaru barvičky patří, u nás se to opět nese spíše v těch tlumenějších zemitých odstínech.



Z "vaječného" věnce mám opravdu radost.
Věneček z vajíček jsem ještě nikdy nevyráběla, ale na premiéru to dopadlo celkem dobře.
Přitom stačí pár dní vajíčka při vaření vyfukovat a ne rozbíjet, sehnat několik peříček a stavební materiál na tenhle skvost je na světě:-)




Zlatý déšť je naše velikonoční klasika.
Roste nám na zahradě a mě vždycky překvapí s jakou rychlostí na něm doma vyraší žluté kvítky.
Teplo domova dělá své :-)




Hvězdu na kuchyňském okně, která tam kralovala od Vánoc, vystřídalo srdce a květináč si vzal na čas pod křídla dvě krajková vajíčka.
Moc jim to v té zelené sluší a mě se hned lépe vaří :-)




Moje VĚTEV je prostě klasika.

Teď sice nějaký čas odpočívala, protože na jejím místě se pohupoval STROM Z VĚTVÍ, ale už je zase tam, kde má být.

Ano, přiznávám dobrovolně, strom tam visel ještě minulý týden... 
Aspoň ty vánoční kuličky jsem z něj teda byla schopná sundat asi koncem ledna, ale stromu jako takového se mi nějak nechtělo vzdát :-) 
Tak konečně.





Tahle dóza, která je dost velká, ač to tak na fotce nevypadá, byla ještě před pár dny úplně plná velikonočních perníčku.
Fotky jsem fotila včera a sami vidíte, co mi tam zbylo :-/

Jsem nepoučitelná!
Nevím, proč toho těsta vždycky rovnou neudělám dvakrát tolik, když mám doma perníčkové závisláky!

No už je zaděláno, dneska mě čeká druhá pečící vlna :-)




Bystrému oku určitě neuniklo, že se jarně vyladila i titulní fotka blogu.
Jak jsem psala, jaro mě prostě definitivně ovládlo na všech frontách...

Zatím mě tahle jarní vlna celkem dobíjí energii, tak snad se nedostaví jarní únava.

A to přeji i Vám!


Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.