sobota 26. března 2016

Letos nebarvím, letos lepím...


Já jsem vlastně nikdy moc nebarvila...
Obvykle jsem o Velikonocích na vajíčka navlékala takové ty "košilky", což je sice fajn, ale řekněme si upřímně, moc kreativity v tom není...
Navíc, se mi do nich vždycky většina vajíček ani nevešla...

Letos jsem si ale docela vyhrála.
Barevně jsem se vyřádila na vajíčkách, o kterých jsem Vám psala včera (KLIK), takže teď jsem si už zase frčela na své tlumené vlně.

Na celý tenhle kraslicový zázrak je potřeba pouze pár věcí.
Nějaké pěkné stuhy či krajky a tavná pistole.
Samotná vajíčka jsem nechala bez úprav, pouze jsem je vyfoukla.











"Polepené" kousky jsou čistě mé výtvory.

Děti jsem ale o barvení ošidit nemohla.
Takže jsem jim předhodila košík plný laků na nehty a nechala je volně tvořit.

Po chvilce jsme všichni byli smrady z laku přiotrávení, ale užili jsme si to :-)






Vaše Lady Tattooch



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.