pondělí 1. února 2016

Papírové vyšívání


Pokud také máte doma malou cácorku, co občas trpí přebytkem energie a potřebovali byste jí na chvilku zabavit, zkuste vyšívání.

Barborce ještě není 5 let, takže klasické vyšívání do látky pomocí jehly pro ní ještě moc není.
Ona ale pořád "otravuje", že by ráda šila.
Tak jsem vymyslela papírovou variantu a šily jsme párátkem.





Stačí Vám jakýkoliv obrázek (mohl by být i barevný, ale na bílém vyšívání krásně vynikne), kterému "vydírkujete" (tohle slovo určitě neexistuje, ale je výstižné) linky.
Já dírkovala takovou malou vrtačkou, ale stačí prostě propíchat párátkem.

Dírky mám dost na husto.
Myslím, že by bohatě stačilo, kdyby mezi sebou měly tak 1 cm rozestup.



Pak už Vám stačí jen nějaké bavlnky nebo nitě a párátko.
Já jsem si párátko provrtala a bavlnku k němu přivázala.
Ale určitě by šla nitka na párátko přichytnout třeba i tavnou pistolí. 



No a pak už jen vyšíváme.
Chvilku Barče zabralo, než pochopila systém, takže jsme tak půlku šily spolu, ale ke konci už to bravurně zvládala a moje pomoc nebyla potřeba :-)





Kytičku ještě máme v plánu vybarvit.

Myslím, že takovéto dílko by potěšilo například nejednu babičku, jako narozeninový dárek.
Je to přeci jen o level výš, než když dítko jenom něco namaluje.

Za nás DOPORUČUJEME!
Na dlouhé zimní večery ideální :-)))





Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

  1. Skvělý nápad a moc se mi líbí jak se dětem věnujete. Blog dávám do oblíbených a určitě nejednu věc vyzkouším. Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.