středa 24. února 2016

Narodila se Amálka...


Amálka je dceruška kamarádky.
Nedávno jsem jí byla omrknout a přivítat na tomhle světe.
Je to neuvěřitelný mrňousek!

Úplně jsme se jí bála pochovat, takový uzlíček malý!
Asi to bude tím, že Štěpa měl při narození přes 4 kg a Amálka je nemá ještě ani po šestinedělí :-)
Baru byla sice taková 3,5 kilová klasika, ale zase v prvních týdnech života přibírala víc než nadprůměrně.

Jsem tedy navyklá na takové malé obříky :-))) 

Takováhle návštěva se samozřejmě neobejde bez dárečků.
Tak jsme opět usedla za šicí stroj a něco spíchla.
Konkrétně deku a takový cestovní obal na pár plínek a vlhčené ubrousky.

K tomu přihodila ještě klipsík na dudlík a čelenku z mé dílny a dáreček byl na světě.

Amálce přeji ať se jí na světě líbí a vykračuje si po něm vždy zdravá a šťastná!











Na závěr ještě potřebné odkazy:

Jak šít deku jsem popisovala TADY.
U obalu na plínky jsem postupovala stejně jako u obalu na tablet - TADY.

Kdyby měl někdo zájem o klipsík nebo čelenku tak TADY.

A látky jsem opět nakupovala TADY


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.