neděle 20. prosince 2015

4. adventní a vánoční stromeček


Na adventním kalendáři toho už moc k odstřihnutí nezbývá a už mi i dochází nápady, čím dětem každý večer napěchovat punčochy, aby bylo ráno aspoň trochu nadšení…

Předpokládám, že všude teď vládne podobný scénář jako u nás: děti už jsou netrpělivé, protože čekání na dárky se jeví nekonečné, dospěláci nervózní z toho, že nic nestíhají.
Držíme se tohoto modelu každoročně, tak proč letos něco měnit :-)

Tím "dospěláci" jsem samozřejmě míněna výhradně JÁ.
Tatínek je v klidu, na zařizovaní má mě :-))
Ale ani v tomto myslím nejsme jako rodina nějakou výjimkou.




Stromeček, o kterém to dneska bude, máme už od úterý.
Vždycky jsem ho strojila den, max. dva před Štědrým dnem, ale jelikož jsem „vánoceholik“, řekla jsem si letos, proč ho nepozvat domů o pár dní dřív, abychom si ho pořádně užili

Jediným nedostatkem našeho zeleného fešáka je fakt, že je to „umělák“ :-/
Nikdy mi to nějak nevadilo, naopak mi to přišlo docela praktické – nic neopadává, člověk ho nemusí každoročně shánět a platit za něj, je až geometricky pravidelný…

Ale…

… chybí mu ta vůně, je každý rok úplně stejný a je až geometricky pravidelný…

No prostě myslím, že letos je to naposledy, co s námi tenhle shluk zelených kartáčů na lahve tráví Vánoce.
Příště „naživo“, s tou krásnou vůní, nepravidelností a klidně i tou trochou bordelu, co se sebou nese!
Já, takový milovník větví a klacků, si přeci nemůžu nechat ujít příležitost nastěhovat si domů legálně celý strom!



Loučí se s námi v šedobílém kabátku s trochou šišek.
Rozjasňuje ho řetěz svítících hvězdiček, který měl tak zářivě bílý kabel, že jsem jednotlivé spojnice mezi hvězdičkami musela přetřít na zeleno, aby to tak nebilo do očí.



Strom zdobím vždy v noci, aby měly děti ráno překvapení.
Je tedy jakože "od Ježíška".
Ale je možné, že do budoucna budeme zdobit společně.
My to tak dělali, když jsem byla malá a moc mě to vždycky bavilo.

Zatím je tedy představa stromu, skleněných ozdobiček, háčků a našich dvou neustále pobíhajících dětí spíše ze sekce "horor".
Ještě si asi nějaký ten rok vychutnám zdobení v klídku, jen já, stromek a hrnek svařáku ;-)

O letošní "ranní překvapení" se postarala spíš krabice, která slouží jako podstavec pod stromek, aby byl vyšší.
Děti běhaly kolem krabice a jásaly, že už mají první dáreček.
To že na krabicí stojí 1,5 metrový světýlky zářící stromek, nějak přešly bez komentáře...
Přikládám to rozespalosti :-)













Užijte si krásně zbytek 4. adventní, stejně tak jako zbývající 3 dny.

V předvánočním chaosu zachovejte chladnou hlavu.
Ty z Vás, co panikaří, šílí a propadají depresím z toho, že to určitě všechno do čtvrtka nestihnou, plně chápu - mám to stejně.
Vám, co jste byli zodpovědní, začali s přípravami dřív a máte už vše nachystané, závidím!

Jelikož ale nejlíp pracuji ve stresu a časovém presu, je asi vše jak má být ;-)

Jóóóóó a už nám kvete barborka!




Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.