čtvrtek 19. listopadu 2015

První narozeniny...


... dnes slaví můj blog!

A tak by to chtělo něco dobrého na zub.
A když narozeniny, tak dortík.

Tenhle šlehačkový je jedna velká kalorická BOMBA, takže dietářky přestávají číst (ty si můžou dát pár mých článků o dietě KLIK - jééé, kde jsou ty hubené časy... No nic, snad se zase někdy donutím) a kdo se toho nebojí čte dál!


Recept na dort vychází vlastně z mé velice oblíbené šlehačkové rolády.
O ní jsem už na blogu psala (TADY).
Bylo to ale v začátcích blogování, kdy jsem můj blog navštěvovala více méně jen já :-)
Takže menší opakování určitě neuškodí.

Recept na placku tedy naleznete v již zmiňovaném článku a pak už přichází na řadu "dortování".

Z upečené placky si vyřežte 3 korpusy.
Já dělala dortík jen malinký (průměr formy 17 cm), takže mi na něj stačilo množství těsta, jako v receptu na roládu. 
Pokud byste si chtěli udělat klasický, budete si dávku muset tak 3x zvýšit (ale to už bude teda opravdu prasárnička :-))



A vrstvíme!

Nejprve korpus, pak ořechy (samozřejmě namleté) a pak šlehačka.
Dávala jsem 200 ml šlehačky na každou vrstvu.
Vrstvy byly celkem tři.



Na vrch ještě nastrouhat čokoládu a šup s ním, nejlépe přes noc (to se nám teda nikdy nepovedlo :-)), do lednice.



Ještě něco k tomu malému jubileu. 

Všem mým čtenářům (resp. asi spíš čtenářkám) bych chtěla tímto moc poděkovat za to, že mě čtete a že se rozmnožujete!

Já jsem prostě člověk, který rád tvoří, rád dává tipy, někdy se taky rád chlubí, ať už tím, co kde nakoupil, co ušil, vyfotil, vyrobil, zažil nebo uvařil.
A blog je můj prostředník, jak to dostat ze sebe do světa :-)

Blogování je dle mého fenomén dnešní doby.
Blogů je opravdu strááááášně moc, na různá témata, s různým designem, psaná různou formou. 
Takže vím, že jsem jen rybkou (no spíš planktonem) v tomhle oceánu, a proto je pro mě neuvěřitelná pocta, když si mě někdo "přečte", nebo dokonce oblíbí a vrací se.

A to přeji mému blogu k jeho dnešním prvním narozeninám - hodně nových čtenářů, kteří se budou pravidelně vracet a bude je to stále bavit!
Ámen :-)


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.