středa 18. listopadu 2015

Kočičkové košíky


Když jsem psala o dece pro Barborku k jejímu svátku (KLIK), slíbila jsem ještě další výtvory z kočičkové látky.
A tady jsou - košíky na hračky.

Kdybyste mi je ukázali tak před měsícem, řekla bych si, že tohle zvládne jen profi švadlena.
Deka, to je hračka, jen sešíváte čtverce. 
Ale košík, u kterého musíte šít jak vnější, tak vnitřní stranu a ty pak dokonce spojit v jeden celek???
No to vážně není pro holku, která se strojem teprve seznamuje...

ALE!
Já mám jednu bezva kamarádku, takovou mojí šicí guru, ta mi dodala odvahy, poslala odkaz s jednoduchým a přehledným návodem a bylo.
MOC DÍKY, KRISTÝNKO!!!


Takhle vypadá příprava materiálu před šitím.
Tentokrát je potřeba kromě látek také ronopast, tedy výztuha, aby košík pěkně držel.
Ta je jednostranně nažehlovací a podžehlovala jsem s ní vnitřní růžovou látku.
Na spodek jsem použila koženku.

Postupovala jsem podle TOHOTO návodu, od Jany Grešákové.





Ještě pořád trochu kočičkové látky mám, takže se můžete těšit ještě na jeden výtvor - tentokrát hračku.
Ale to zase až příště ;-)


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.