neděle 11. října 2015

Moje nová láska


Dnes bych Vám ráda představila mojí novou lásku.

Ne, nevyměnila jsem chlapa, ani se mi nenarodilo další dítě, ale tuším, že i tahle láska, i když je to láska ke stroji, bude veliká a na celý život.

Kdo sleduje můj Instagram (KLIK) ví, že tento čtvrtek měl Lidl v akci šicí stroj, na který jsem si brousila zuby.
Ani nevím, kde se to ve mě vzalo, ale poslední dobou touha po tom naučit se šít, zaplavila můj mozek, takže se mi tahle akce opravdu šikla.

Ráno jsem si přivstala a vydala se do Lidlu, kde to vypadalo jak před koncem světa.
Měli v akci ještě nějaké bundy, což přilákalo většinu žen z našeho města, aby zabojovaly o svou velikost.
A některé tedy bojovaly překvapivě tvrdě.
No byl to masakr, ale stroj mám!



Jedná se o typ Singer Briliance 6180.

Byl za krásných 3.990,- Kč.
Lidl tedy uvádí, že jeho maloobchodní doporučená cena je 7.900,- Kč, ale znáte to...
Stačí se kouknout na internet a hned víte, že to nebude až tak horké.
Sehnat se dá i za 4.999,- Kč.

Tenhle fešák toho umí celkem dost, např.:
  • 80 druhů stehů (8 základních, 58 ozdobných, 8 pružných a 6 plně automatických dírek v jednom kroku)
  • automatický navlékač jehly
  • nastavitelná šíře a délka stehu
  • zpětný chod pro zapošití
  • možnost šití dvojjehlou
  • 13 poloh jehly
  • volné rameno se zabudovanou schránkou na příslušenství


Jsem zvědavá, jestli i pro mě bude díky Singeru šití "EASY" :-)

Stroj má v ceně i stoleček pro rozšíření šicí plochy (viz foto níže) , což je vhodné především pro patchwork a quilting, na které se rozhodně chystám.
Dále bych se ráda pustila do nějakých taštiček, kabelek, polštářků, boxu na hračky, hraček atd.

Je ale potřeba říct, že jsem ABSOLUTNÍ začátečník.
NIKDY jsem na stroji nešila.

Když jsem tenhle vybalila, chvíli jsem na něj koukala a nebylo mi do smíchu.
Absolutně jsem netušila, co s ním.
Naštěstí jsme v 21. století, době, které vládne internet, takže jsem tohoto luxusu využila, na YouTube si našla video (KLIK), které mě naučilo navléknout jehlu a stroj zprovoznit.


Teď už jen čekám na dodávku látek, která by měla dorazit v pondělí.
Objednávala jsem TADY u Miruš a už se nemůžu dočkat.

Původně jsem byla úplně bez látek, to ale změnila moje kamarádka (Díky, Marťo!!!), která je v šití naprostý profík a šije vážně nádherné čepice, nákrčníky, trika, legínky atd...
Její věci jsou na prodej, vždy precizně zpracované a dělané přesně na míru!

Určitě je omrkněte TADY (Facebook) nebo TADY (Fler).

No a jelikož je objednávkami zahrnuta až po hlavu, nechala mi kupu nádherných látek, na jejichž zpracování nemá čas.


Nitky už mám také.
A opět jsem pořídila v Lidlu, stejně jako knížku s návody a střihy na různé tašky a kabelky.

Vybavená tedy jsem a můžu se do toho pustit.
Teď lovím na netu nějaké jednoduché návody.
Tak mi držte palce, ať se v tom moc nemotám, neprošiji si prsty a ta láska k šití mě rychle nepřejde.

Určitě se na blogu mými výtvory budu postupně "chlubit".  




Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.