středa 16. září 2015

Máme nové lahve...


Mnozí si asi řeknou:
"Nové lahve? A co jako?"
Ale pro mě je to, že jsem objevila zase jednou lahve, které splňují všechny moje podmínky, takový malý svátek a důvod pomalu k oslavě :-)
Jsem totiž věčný "hledač" lahví.
Máme jich už tolik a scénář je vždycky stejný - objednám, lahev přijde, zkusíme jí a něco je špatně...

A nejsem myslím až tak náročná.
Potřebuji jen:
  • aby lahve po uzavření netekly (a to jako ani trochu - věčně vyplavený obsah kabelky už mě opravdu přestává bavit )
  • aby se z nich snadno pilo
  • aby si je děti uměly samy otevřít a zavřít.

No a jako bonus by mohly být alespoň trošku pěkné.


Tohle všechno mi splnily tyhle dvě fešandy!

RŮŽOVÁ (450ml) (KLIK) A MODRÁ (300ml) (KLIK).


Ale nebylo to až tak snadné.
Modrá lahev se totiž originálně prodává s ohebným silikonovým nekapajícím brčkem, což zpočátku znělo docela dobře.
Štěpánek pije z brčka rád a pěkně, tak proč ne...

ALE...
... u NUKu zřejmě navrhoval brčko někdo, kdo malé dítě nikdy ani neviděl, natož aby zkoumal, jakou asi tak sílu je dítě schopno vynaložit, aby tekutinu nasálo.
Zkoušelo nás to 5 dospělých a všichni jsme měli problém nasát víc než malý loček, a i to nás stálo značné úsilí.
Chápu, chtěli brčko zabezpečit proti kapání, ale nějak to asi přehnali, jelikož ho zabezpečili i proti napití...

Takže pokud jedete na daleké cesty a chcete mít lahev stále plnou - skvělá volba!
Jen to dítě umírající žízní bude asi problém :-)


Barborky "růžová" s Push-Pull pítkem ale fungovala skvěle - snadno se otvírala, krásně se z ní pilo a po uzavření netekla.
Takže než jsem "mordou", tak jako mnoho předchozích lahví, odepsala a poslala jí do věčných lovišť, zkusila jsem na ní to pítko nasadit a ...
 HURÁÁÁÁ - sedlo na ní! 

Dokoupili jsme tedy PÍTKO (KLIK) a obě lahve fungují výborně!
Nevěděla jsem, jestli to s ním bude Štěpa umět, byla to "pítková premiéra", ale pochopil velice brzy :-)


Navíc je super, že je  možné takto pítka dodatečně dokoupit.
Přeci jen hlavním kamenem úrazu u těsnosti lahví je, dle mého, vychozené pítko.
Takže až se opotřebují, děti je okoušou nebo něco podobného, koupíme nové a frčíme vesele dál.
A cena pítka (24,- Kč ) je myslím víc než příznivá.


Pokud jste tedy zrovna také na lovu lahví, za mě tyhle VŘELE DOPORUČUJI !
Dodržovat pitný režim s nimi bude hračka!

Zkusili jsme třeba i ZDRAVÉ LAHVE (KLIK), které teď asi hodně frčí, protože u Barči na tanečním kroužku měly 4 holčičky tu samou "zdravou lahev", což teda nebylo moc praktické, ale ty mě zklamaly.
Po chvilce používání tekly, takže kabelka opět plavala.

To tyhle těsní vážně skvěle!


Jo a pro rejpaly:
tenhle článek píši čisté kvůli své zkušenosti s lahvemi, které jsem si sama a dobrovolně koupila, ne proto, že by mi snad NUK lahve věnoval a já ho teď musela vychvalovat, tímhle směrem se můj blog nestáčí :-)))


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.