neděle 10. května 2015

Besídka ke Dni matek

Přeji všem maminkám krásný Den matek!!!

Já ho oslavila už předčasně v týdnu.
Ve středu totiž měla Barborka ve školce besídku ke Dni matek a bylo to - jak jinak - úúúžasné!

Outfit na besídku jsme samozřejmě nemohly podcenit.
Nakonec vyhrála tato námořnicky zbarvená varianta.


Čelenka sladěná s oblečením byla samozřejmostí!



Musím říct, že paní učitelky opět dokázaly téměř nemožné.
Natrénovat tak pěkný program s 27 dětmi, kde některým nejsou ještě ani 3 roky -  klobouk dolů!
Těch básniček a písniček, co jim "nacpaly" do hlavy! 
No vážně neuvěřitelné.
A proto si myslím zaslouží aspoň malou odměnu :-)

Baru jim tedy jako dík, a to nejen za besídku, ale hlavně za to, jak skvělé jsou celoročně, nesla malé dárečky.
Vyrobila jsem každé jednu brož.

Pěkně jsme je zabalily...


... přidaly nějakou tu dobrůtku a dárečky byly na světě.


Ale ani já jsem nezůstala bez odměny!
Každá maminka dostala od své ratolesti tohle krásné kávové srdce v květináčku.

Musím říct, že barevně skvěle ladí s naším interiérem, takže už má u nás doma své čestné místo, mám ho neustále na očích a dělá mi tak každodenní radost.



A dalším překvapením bylo srdíčkové přáníčko s podobiznou maminky.

Myslím, že jsem se povedla:-)
Vypadám sice trochu jako těhotná, tak nevím, co tím Baru chtěla říct, ale je to nádhera, co mě samozřejmě dojala.


Závěrem tedy ještě jednou VELKÝ DÍK paním učitelkám, za krásný zážitek!
A doufám, že jste i Vy ostatní maminky dostaly nějakou podobnou milou odměnu za tu celoroční péči a lásku.

Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.