neděle 26. dubna 2015

Pro milovníky Gorjussek


Znáte Gorjussky?

Tyhle pohádkově křehké, něžné a romantické dívčí bytosti se narodily v Británii.
Konkrétně ve značce Santoro London, která již dávno dobyla svět a svým jedinečným designem si podmanila srdce mnoha žen! 
A já jsem rozhodně jednou z nich!

Jsem hrdou majitelkou TÉTO Gorjuss kabelky, která patří stále mezi mé NEJ kousky, a u které to vlastně všechno začalo...
Nedalo mi to a pátrala jsem, co že je to za bytůstku, která kabelku zdobí, a bylo to.
Svět Gorjuss mě pohltil!

A tak prostě nejde jinak, než je pozvat i do mé dílny.
Santoro se snad nebude zlobit, že jsem si je vypůjčila -  myslím, že já pro ně opravdu nejsem konkurence :-))

Představuji Vám tedy mou novou Gorjuss kolekci.
Na FCB a Fleru brzo všechny novinky i s cenami.







Pokud Vám Gorjussky také učarovaly, mrkněte na tyto odkazy českých obchodů, které tuto značku nabízí.
K sehnání jsou kabelky, peněženky, diáře, hrnečky, různá pouzdra, atd ...
Navíc Santoro nezpracovává jen Gorjuss motivy.
Naleznete u nich nádherné kousků ve spoustě originálních designech, které se nikdy neokoukají.

 Také spousta tvůrců na FLERU se Santoro motivy zabývá :-)

Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.