čtvrtek 2. dubna 2015

Moje fotopokusy - díl 5.

Tyhle dvě princezny mají v mém srdci VELIKÉ místo.
Jsou to moje milované neteřinky, Terezka a Adélka.

Je moc velká škoda, že nás od sebe dělí 170 km :-(
Obzvlášť od doby, co je z Terezky už školačka, jsme tu vzdálenost začali pociťovat. Přeci jen školní docházka má už nějaký řád, a tak není bohužel možné se navštěvovat tak často.
Naposledy jsme je tu měli na jarní prázdny a bylo to žůůůůžo.

Barborka i Štěpánek byli v sedmém nebi, protože oni ty naše "pražandy" prostě milují!
Doufám, že jím tenhle hezký a vřelý vztah (i když někdy o bitky není nouze, to přiznávám :-)) vydrží, i navzdory té vzdálenosti, až do dospělosti.

Při tomto focení se dostaly ke slovu i moje nové chlupaté foto rekvizity. 
Už dlouho jsem toužila po tom, aby naší sedačku v obýváku zdobily chlupaté polštáře, a stejně tak jsem si přála i nějakou kožešinu, která by se dala využít nejen při focení, ale i jako hezká dekorace interiéru.
Při cenách obojího se mi ale malinko protáčeli panenky. Až jsem nedávno při virtuálním brouzdání narazila na e-shop JISKu, kde měli za rozumnou cenu jak chlupaté polštáře (TADY), tak i chlupatý přehoz (TADY), do kterého se zachumláváme při večerním sledováním TV :-)
Koukám teda, že obojí zdražili - já kupovala jeden polštář za 150,- Kč a pléd byl dokonce v akci jen za 500,-Kč.

Na focení se mi tyhle chlupáči docela osvědčily.
No posuďte sami :-)













Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.