úterý 7. dubna 2015

Barunka slaví 4. narozeniny


Tak jak jste si užili prodloužený velikonoční víkend?

My jsme se tedy nenudili, a to hlavně proto, že se u nás nesl ve znamení oslav Barčiných 4. narozenin.
Povzdechnutí, že je to hrozné, jak to letí, je už notoricky ohraná fráze, ale ono je to opravdu HROZNÉ!!!
Už jsem 4 roky máma!!!

Narozeniny vyšly přímo na neděli a oslavy probíhaly už od samého rána. 
Asi nedočkavostí se Baru vzbudila už v 6 hodin, a ač člověk bývá po ránu zmatený a neví pomalu ani jak se jmenuje (aspoň já to tedy tak mám), tak ona byla naprosto v obraze a její první věta byla: " Dneska mám narozeniny"!

Vše jsem nachystala už v sobotu večer. 
Takže kromě zabalených dárečků jí přivítaly i balónky, girlandy a takové ty narozeninové ozdůbky. Obývák sice připomínal cirkusové šapitó, ale Baru to ráda :-)))
A že se vše neslo v růžovo-fialových barvách asi nikoho nepřekvapí, máme doma prostě typickou holčičku :-)



Velikým překvapením by dort!
Monster Highky u nás teď frčí, takže když na stole stála tahle příšeračka a měla na sobě dortové šaty, tak se oslavenkyni jiskřičky v očích jen blýskaly :-) 






K samotné dortové panence jsme měli i minidortík, který sloužil na zapíchnutí svíček, abychom panence zbytečně neničili garderóbu.


Za dortík moc, moc, moc, děkuji mé kamarádce Dádě, která je prostě neuvěřitelná umělkyně a s těstem a marcipánem dovede divy!
Tady se sešlo jak umělecké, tak i kulinářské umění. Protože dort nejen, že krásně vypadal (nevím jestli je to z fotek patrné, ale ty šaty se dokonce třpytily !!!), tak i výborně chutnal.
Troufám si říct, že to byl snad nejlepší dort, který jsem kdy chutnala.
Lehký, jednoduchý, tmavý a světlý korpus + tmavý a světlý krém, vše tak nadýchané a dobré, že se po něm jen zaprášilo... 
Škoda, dala bych si ještě :-)



Další věc, která k oslavě holčičích narozenin určitě patří je květina.
Tu naší obstarala babička s dědou a já jí ještě dozdobila vílami.


Víly Baru hned vyoperovala, a jelikož byly na špejli, máme z nich teď pěkné divadýlko. 
Ale i bez nich byla kytička pěkná.


Dárky nečekaly jenom doma, ale i venku za oknem.
Baru totiž věří na víly, píše jim dopisy, které dává za okno a oni jí za to nosí drobnůstky.
Takže se víly nemohly na její narozeniny nechat zahanbit a nadělily jí tajemnou krabici.


Ta skrývala tyhle poklady. 
Všechno se třpytilo a lesklo, takže to bylo něco na ní. 
Ona je taková straka :-)


Ta koule mi teda dala docela zabrat.
Barunka si od víl přála drahokam = něco co bude velké, kulaté a bude se to blýskat...
Na to, že ho opravdu obstarají víly se spoléhat nedalo, takže jak ho udělat?
Tak jsem vzala velký korálek o průměru asi 4 cm a polepila jsem ho hotfix kamínky.
Úspěch byl zaručen!
Naše malá "cetkařka" je z něj unešená a chrání ho jak oko v hlavě :-)


Z dárečků měly největší úspěch tyhle šaty ve stylu Elsy z Ledového království.
Barča si je strašně přála a je krásné koukat se na to, když dítě dostane něco, po čem hroooozně moc touží!
No a hned v závěsu stál tenhle pejsek.
Baru, ač milovnice růžové a fialové, má teď nějaké ledové období, takže vše musí být v modrém nádechu :-)



Ale i ostatní dárky jí moc potěšily.

Monster šaty měla hned dneska do školky.


Flétny se ujal Štěpánek a nadšení taky veliké. 
Teď si jí s Barčou poctivě půjčují, takže pískot zní u nás téměř nonstop, no je to na Chocholouška...


Plyšounů není nikdy dost!
Tyhle dva jsou úúúžasně jemňoučcí a dělají Barče společnost v postýlce.


No a hry?
Z těch se raduji hlavně já!
Tyhle dvě nás teda zatím moc baví, řekla bych, že sedly přesně k Barčinému věku a určitě o nich samostatně napíšu nějakou recenzi :-)


A samozřejmě nějaké to čtivo.
Hlavně knížka Jirkovo tělo slaví úspěchy.
Nejvíc kapitola o trávícím ústrojí a o bobkách, jak jinak :-)


Narozeniny se myslím celkem vyvedly, soudě podle toho, že Barča v průběhu dne stále opakovala: "Moc Vám děkuju, že jste mi udělaly tak krásný narozeninky."
To mě až dojímalo :-)
Tak jsme moc ráda.

A tady ještě takové malé "Tak jde čas s Baru - oslavy a dortíky" :-)
  


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.