čtvrtek 5. února 2015

Moje fotopokusy - díl 2.

O tom, že mě poslední dobou moc baví fotit jsem psala už TADY, v prvním dílu mých fotopokusů.
Zmiňovala jsem se tam i o mé touze po lepším objektivu, konkrétně pevné "padesátce".
No a nějaká vyšší moc mě asi vyslyšela, protože minulý týden se stala VELIKÁ VĚC. 

Přišel kamarád Kuba, který fotí - je to amatér samouk, ale podle mě se vyzná a fotí moc pěkně - a dal mi mini lekci z focení, resp. malilinko mě zasvětil do světa fotografie, objektivů, funkcí foťáku atd...
No já byla jak Alenka v říši divů, hltala jsem všechny nové informace, zapisovala, zkoumala,...
A moje touha po lepším objektivu rostla s každým jeho slovem. 
A pak to přišlo!
Kuba řekl:" Tak si půjč ten můj objektiv, já jsem si teď koupil lepší, tak tenhle nepoužívám."
Cožééééééééé?????

Takže ho mám, mám pevnou padesátku a jsem na začátku a učím se.
A samozřejmě šetřím na svou vlastní, abych tu Kubovu neokupovala moc dlouho ;-)

Takže "Tubíčtu", jestli tohle čteš, tak mooooooc díky!!!!!

A nebojte, já vím, že focení není o výbavě, ale o tom, jakým způsobem člověk umí pracovat se světlem a jak dokáže zachytit daný okamžik. Technika sama o sobě prostě nezaručí kvalitní fotky. Může ale focení usnadnit a zvýšit šanci na pořízení úžasných obrázků :-)

Fotky v tomto článku jsou ale starší, z období kolem Vánoc (proto ty ozdoby na některých z nich :-)), a jsou tedy ještě foceny mým "starým" setovým objektivem.
Tentokrát jsem si vzala na mušku Štěpánka.










Vaše focenímilující Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.