neděle 11. ledna 2015

Taťochovi v obrazech

Pro Barču byl nejlepším dárkem těchto Vánoc králíček.
Pro mě to byly tyto fotoobrazy.

Jsme na nich my čtyři zachycení naší dvorní fotografkou Terkou.
Pokud jste z Pardubicka a máte chuť se nechat zvěčnit, určitě vřele doporučuji.
Její stránky ZDE.

Nás už Terezka fotila celkem 4x a moooc lituji, že jsme o ní nevěděla dřív. Například když jsme měli svatbu, nebo když jsem byla těhotná s Barunkou. 
Fotodokumentace těchhle chvil je totiž dost bídná :-(
V nejbližší době se musíme zase objednat, dětičky už zase povyrostly, tak je potřeba nás opět zvěčnit na profesionální úrovni, aby fotoobrazy na našich zdech mohly přibývat.

Od Ježíška jsem jich dostala zatím 12 (i když 2 jsou ještě stále ve výrobě).
Takže tady ukázka 10, které visí na naší stěně v jídelnokuchyni :-)
Mám je většinou k dispozici barevné, ale hodila jsem to do černobíla, aby stěna nebyla moc "nadivoko" :-)











Tahle fotka, kde je Jíra s Barčou je pro mě prostě BEST!
Zbožňuji jí!
Oba se mi tam strašně líbí, ty jejich úsměvy! 
Je to teda výřez fotky, kde jsem všichni tři (vlastně 4, protože šlo o těhufocení, takže i Štěpík, ač o tom neměl tušení, se zvěčňoval), jen já jim to tam vyloženě kazím, takže se tímto omlouvám Terce, že jsem zasáhla do jejího díla a "odstrihla" mě :-)


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.