úterý 6. ledna 2015

Pravá zima


Když včera celý den nonstop sněžilo, říkala jsem si, co tím asi počasí zamýšlí.
Moc sympatické mi to nebylo, jelikož jsem potřebovala Barborku dopravit na cvičení, nakoupit, vyzvednout jí a jet na své cvičení...
A jak se říká - když napadne sníh, ukáže se, kdo je řidič a kdo pouze majitel řidičáku...
No budu upřímná, já patřím spíš do té druhé kategorie :-/

Ale dnes ráno jsem to pochopila - včera příroda vše chystala na dnešek.
Úplné jasno, slunce svítí jako o závod a k tomu ten čerstvý, včera napadaný sníh.

Přírodo, ten včerejšek Ti odpouštím!!!
A děkuji za tuhle nádheru.

Museli jsme hned dopoledne se Štěpíkem vyběhnout na prochajdu.
Štěpka se krásně prospal na čerstvém vzduch a já fotila a fotila a fotila...

A tady je výsledek:

Náš zasněžený hrad.











Bydlíme tak trochu na konci světa, takže jak vystrčíme čumák z domu, můžeme se kochat tímhle pohledem :-)


Jak od Mrazíka

No bez pořádné lopaty na sníh se to letos asi neobejde ;-)



Docela jsme tam venku vymrzli, ale vše rychle napravil zázvorový čaj s citrónem a medem - klasika. 
Na zahřátí myslím ideální!

Snad máte kolem sebe také takovou nádheru.
Tak se kochejte!

Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.