čtvrtek 4. prosince 2014

Oreo lízátkový sněhuláčci



Dneska je Barborky, a jelikož jednu takovou máme doma, čeká nás dnes oslava, ale také jedna milá povinnost - donést nějakou tu mňamku pro děti do školky...
A protože jsem chtěla něco originálnějšího než klasický pytlíček bonbónů, vyrobila jsem tyhle krasavce :-)
Původně jsem tedy chtěla vytvářet Cake Pops (= ve zkratce: kuličky z těsta smíchaného s krémem a obalené v polevě a různě dozdobené - vypadají jako lízátka), ale já v kuchyni až tak čarovat neumím, tak jsem raději nechtěla riskovat.
Někde na netu jsem narazila na tento tip. Přišlo mi to jednodušší a také moc hezké.


Potřebujeme:
  • Oreo sušenky
  • bílou a tmavou polevu
  • špejle
  • lentilky na nos (na fotce jsou i TicTac, protože jsem na začátku nevěděla, co bude hezčí, nakonec ale vyhrály lentilky)


Jak na to?
Nejprve zapíchneme párátko do Orea.
Pozor, u pár sušenek se mi stalo, že se po zapíchnutí rozpadly na dvě půlky :-(
Určitě je lepší mít špejle s hrotem a ne moc široké.

No a potom "omlíkovat" :-) Tedy obalit v rozpuštěné bílé polevě.



Poleva ze sušenky dost stéká, trvá než zatvrdne. Tak jsem to ve finále dělala u dokořán otevřeného okna - počasí mi přálo, bylo něco okolo nuly - a po namočení jsem "lízátko" dala hned do sklenice, která stála venku na okenním parapetu :-)
Dělala jsem 2 vrstvy, aby to bylo pěkně bílé.

Trošku jsem u toho vymrzla, ale tak co by člověk pro dceru neudělal :-)
"Stejkancům" na špejli se ale asi stejně nevyhnete. Ty jsem pak po zaschnutí oškrabala nožem :-)





Po zatuhnutí jsem nalepila nosy z lentilek.
Jako lepidlo jsem použila opět rozpuštěnou bílou polevu.





No a pak už jsem jen domalovala (resp. dotečkovala) obličej tmavou polevou a dozdobila stužkou, aby to sněhuláčkům slušelo :-)






Pak už jen zbývá nějak pěkně naaranžovat.
Já použila velkou sklenici, do ní smotala vánoční řetěz a kousek použila i na dozdobení hrdla.
A tradááá, tohle je výsledek :-)


Tak snad se budou dětem líbit a budou chutnat!!!

Vaše Lady Tattooch









Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.