neděle 21. prosince 2014

Čtvrtá adventní... a stromeček!


A je to tu!
Čtvrtá adventní!!!
Pro nás teda ve znamení marodění - Štěpka má horečky :-(
Snad se z toho do Štědrého dne vylíže, aby si to také trochu užil...

Kromě marodění je ale hlavní událostí tohoto víkendu stromeček!

Ježíšek nám ho donesl dnes ráno (verze pro Barču), jinak jsem včera večer poctivě zdobila. 
No večer, spíš v noci. Větší část večera mi zabralo srážení horečky, která Štěpkovi dávala pěkně zabrat - pomocí zábalů jsme jí trochu zkrotili, než jí Panadol zlikvidoval úplně - bohužel jen na chvíli).

A toto je výsledek:




Radost ráno byla veliká, i když já jsem si moc Barči jiskřičky v očích neužila, jelikož jsem opět "zábalovala" a srážela Štěpovi téměř čtyřicetistupňovou horečku :-(



Hned jak se Štěpkovi udělalo líp, také šel prozkoumat tu zvláštní blikající věc, co nám vyrostla přes noc v obýváku.
Přiznám se, že jsem se trochu bála, že jeho průzkumná mise bude pro stromek osudná, ale zatím to vypadá, že mu stačí občas cinknout do nějaké té ozdoby a jde dál :-)



To, že Barunku vánoční stromeček potěší, bylo téměř jisté, ale docela mě překvapilo, že ještě větší radost měla z (i když  miniaturní) sněhové pokrývky, která nás dnes ráno KONEČNĚ poctila svou návštěvou.
Doufám, že se chvíli zdrží, hned je svět vánočnější :-) 


Vaše Lady Tattooch





Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.