sobota 22. listopadu 2014

Moje nejztřeštěnější a nejmilovanější tetování

Můj vztah k tetováni je kladný, resp. VELMI kladný. Jednak se mi tetování líbí a jednak je to věc, která živí naší rodinu, protože můj manžel je tatér.
Jeho práce můžete omrknout zde:

Moje tělo zatím zdobí 6 kérek, z nichž ta poslední je prostě srdcovou záležitostí, a právě tu Vám chci představit.

Vše začalo tímto obrázkem, který Barborka (3,5 roku) namalovala ve školce. Měly malovat oblíbenou hračku. Hned jak jsem panenku uviděla na nástěnce v šatně, byla jsem okouzlena. Říkala jsem si, že je to vážně roztomilý obrázek, a to jsem ještě ani nevěděla, že autorkou je moje dcera. Jak jsem to zjistila, okouzlení přešlo v zamilovanost a bylo rozhodnuto! Tohle dílo bude zdobit mé tělo po zbytek mého života! A vím, že mě rozhodně nikdy neomrzí.



Takže se manžel chopil náčiní a tradááááá, toto je výsledek:


Miluji jí - jak tu kérku, tak především její autorku.



Už teď se těším na další!!!

1 komentář:

  1. Krásný den, tak tohle je jedno z nejkrásnějších tetování podle dětské kresby, co jsem kdy viděla :) To se jak Vaší malé, tak tatérovi moc povedlo. Já už se moc těším, až bude můj syn trošku větší a také mi snad něco krásného nakreslí. Snad se nebudete zlobit, když půjdu ve Vašich šlépějích a nechám si také něco dětského vytetovat. Hlavně se tedy ale musím zaměřit na výběr tatéra, abych potom nemusela podstupovat něco takového. To by mě opravdu mrzelo.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.